duminică, 27 octombrie 2019


POVESTEA TRANDAFIRULUI ROSU

Toamnă. Atracții fotografice spre culoare, lumină specială, filtrele de ceață. Am bănănăit prin parcurile orașului: Cișmigiu, Bazilescu, IOR, Titan, cautând "ceva"-ul acela, subiectul fotografic care sa-mi pună mintea și sufletul la treaba, să mă inspire, și să descopăr unicitatea unui subiect, unghi, lumină. Ceva.
Evident că le gasești. Parcă mai ușor toamna.
Am fost o primă dată în IOR ( Parcul A.I.Cuza). Cu bunul meu prieten Ami ( Adrian Radu Constantinescu). Ne-am dus dupa ceață. Ioc. Dar am prins soare, culoare si miscare. Capturi bune. Sănătoase.
Ne-am dus din nou, la o săptămâna distanță. L-am luat si pe Catalin Năstase, alt dement dupa poze. A fost ceață, pe urma soare, oglindiri, culori, rouă, frunze, rațe, lebede, panning, biciclete. De toate.
La a treia tentativă l-am "atârnat" și pe Bogdan Udrescu. Întâlnirea la 6,30 la statuia lui Cuza. Cu cafea, cu glume matinale. Surpiză. Ami întârzie nițeluș. Scuza? Cea mai bună din lume: Veronica, soția. "A vrut si ea să vină să facă poze cu mobilul".....
O luăm lela prin parc. "Hai pe un alt trase, să nu ne plictism...." zice Cătălin. Alegem direcția si ușor, ușor o luăm la vale prin ceață si întuneric. Cu camere, cu trepiede, cu pahare de cafea aburindă.
Veronica, detașată, o ia puternic și vesel înainte. Într-o mare rotondă, cu arteziana bine infiptă în centru, cu felinare puternice, irizații de la ceață, se dă drumul și la apă, bonus!, noi, baieții, ne luam țintele in vizor.
Veronica, cu mobilul, prin roua dominatoare din iarba, tot caută pe la tufane. La un moment dat mobilul clipocește. Zic: are treabă Veronica.
După câteva cadre cu expunere lunga, iau o cafea si mă trag ușurel mai aproape de Veronica sa vad ce pozeaza. Si pac! Minunea. Niște trandafiri, mai boboci, mai deschiși erau acolo. Roși, albi, roz. Oricum toti plini de rouă. Avea dreptate Veronica, ăsta subiect!!!!
Din momentul ăla vreo 30-40 de minute ne-am mutat cu toti pe tradafiri.
Dintre toate cadrele am ales și eu unul.
Și il dedic Veronichii, cu mulțumiri ca ne-a deschis ochiii, nouă, bărbaților, asupra unui subiect atat de frumos și delicat: Trandafirii.

MulțuMAX Veronica!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu