vineri, 23 decembrie 2016

CU MOSUL!



Stim cat de bun este laptele mamei pentru imunitatea pruncilor. Cu cat alaptatul dureaza mai mult cu atat e mai bine pentru sanatate.
Stim ca “meseria” copilului este joaca. Cu cat copiii se vor juca mai mult, cu atat mai mult isi vor dezvolta imaginatia, creativitatea, comunicarea, educatia, sociabilitatea. 
La fel stim ca bucuria copiilor cand vine Mos Craciun este emotie in stare pura. Cu cat mai multe trairi pozitive, cu atat mai mult vom ajuta copiii sa devina oameni integrii.
Lumea ar fi mai zambitoare, mai fericita.
Ne bucuram ca niste copii ori de cate ori primim cadouri.  Mai ales in perioada Sarbatorilor de Iarna.
Deunazi am fost in echipa Primariei orasului Racari, in calitate de fotograf, insotindu-i la gradinitele, scolile, liceul si Caminul de Batrani, in periplul lor cu Mos Craciun, sosit sa imparta nu mai putin de 1.500 de cadouri. Scopul echipei era sa aduca bucuria in sufletele copiilor, maturilor si a batranilor, deopotriva. Placerea mea a fost sa surprind aceast freamat, sa il impartasesc cu ajutorul fotografiei. Si asa a si fost.
Ajuns acasa, pentru finisarea cadrelor fotografice realizate, am fost multumit de faptul ca am reusit sa surprind emotia in stare pura. In puritatea copiiilor. Am surprins manifestari ale emotiilor peste care ochiul, in derularea evenimentelor, ar putea trece. Am descoperit trairi peste care timpul ar putea sa astearna uitare.
M-am gandit ca ar fi bine sa vi le prezint, sa va atrag atentia asupra lor si sa va invit sa nu sfaramati mitul lui Mos Craciun. Ba mai mult, sa va aduc aici argumente in favoarea perpetuarii acestui basm frumos, sa va rog sa prelungiti aceste emotii cat mai mult posibil, spre bucuria copiilor si a voastra, a oamenilor mari, spre beneficiul umanitatii.
Sarbatori Fericite!


Viorel PLESCA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu